Shopping Cart

close

Nema proizvoda u korpi.

Return to shop

Shopping Cart

close

Nema proizvoda u korpi.

Return to shop

Reklamacije

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Svi artikli su pre predaje kuririma detaljno pregledani i u ispravnom stanju isporučeni.

Nakon primanja pošiljku obavezno raspakujte i pregledajte i ukoliko primetite oštećenja nastala u transportu odmah nas obavestite o tome. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. lanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail kontakt@tanpopo.rs sa opisom i slike uočenog oštećenja ili manjka delova.Reklamacijom se može smatrati i primedba zbog pogrešno obračunate cene i drugih nesaobraznosti. Kurir će nam vratiti oštećenu pošiljku, a Vama će biti poslata nova pošiljka.

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara porudžbini, vratite nam pošiljku, a mi ćemo Vam poslati željene artikle o našem trošku.

Ukoliko niste zadovoljni ispravnim proizvodom, možete ga uz prethodni dogovor vratiti, prema postojećem zakonu Republike Srbije o reklamacijama u roku od 14 dana.Troškove transporta artikala, koje želite da stavite na reklamciju snosite vi, kao kupac. Proizvod  koji vraćate mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom.Odgovorni ste za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Novčana sredstva će biti uplaćena isključivo na tekući račun kupca, pa je neophodno da nam dostavite broj tekućeg računa e-mailom kako bismo nesmetano izvršili povrat sredstava.

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).[/vc_column_text][vc_empty_space height=”150px”][/vc_column][/vc_row]